وبلاگ خبری و فروشگاهی ساتاپلاس
0

اولین حیوانی که می‌بینید ، تیپ شخصیتی شما را نشان می‌دهد

بازدید 177

برترین‌ها: یک انسان عادی می‌تواند به اشیا یا تصاویر به گونه‌ای متفاوت نگاه کند و درک متفاوتی از هر تصویر داشته باشد. یکی از این تصاویر هوشمندانه را می‌توان در نقاشی الهام گرفته از تست شخصیت مایرز بریگز مشاهده کرد که شخصیت شما را بر اساس حیوانی که برای اولین بار در تصویر می‌بینید نشان می‌دهد.

 

 

شیر (رهبر)

شما یک رهبر متولد شده‌اید. شما فردی بسیار با اعتماد به نفس و جاه‌طلب هستید. شما قلباً شجاع و جسور هستید و این خصوصیت اخلاقی شما باعث شده است که دیگران احترام زیادی برای شما قائل باشند.

گربه (مصمم)

شما در زندگی بسیار باانگیزه و مصمم هستید. شما در برخی مواقع دوست دارید که درونگرا باشید و تنهایی را ترجیح می‌دهید. به عبارت ساده‌تر، شما در تنهایی کاملاً خوشحال هستید.

گرگ (مرموز)

شما فردی مرموز هستید و تشخیص آن برای دیگران دشوار است. شما انتظارات زیادی از خودتان دارید. شما از هوش، عزم و غرایز خود استفاده می‌کنید تا از مشکلات زندگی عبور کنید و بر هر شک و تردیدی غلبه کنید. دیگران نمی‌توانند شما را به خوبی درک کنند.

نهنگ (خودآگاه)

شما می‌دانید چه کسی هستید و می‌خواهید در زندگی به چه چیزی برسید. شما هنگام تصمیم‌گیری‌های دشوار، ندای قلبتان را گوش می‌دهید. از بودن در یک گروه لذت می‌برید، به‌ویژه وقتی اطرافیانتان با شما هم‌عقیده و هم‌فکر هستند و نظراتشان در مورد موضوعات مهم مشابه شما است.

اسب (ماجراجو و مستقل)

شما فردی ماجراجو هستید و از مستقل بودن لذت می‌برید. شما دوست ندارید در زندگی از دیگران عقب بمانید و واقعاً برای آزادی خودتان ارزش قائل هستید. شما فردی بسیار قوی هستید که در هر موقعیتی راه خودتان را پیدا می‌کنید.

جغد (باهوش و حساس)

شما بسیار باهوش هستید اما نسبت به محیط اطرافتان نیز کاملاً حساس هستید. شما فردی بسیار خاص هستید. کمال‌گرا بودن به شما کمک می‌کند تا موفق شوید زیرا توجه شما به جزئیات به شما کمک می‌کند تا در زندگی پیشترفت کنید.

روباه (محتاط و پرشور)

شما گاهی اوقات کمی محتاط هستید، اما در عین حال پرشور و شجاع هستید. مردم شما را کاملاً جذاب و شوخ می‌دانند. شما براحتی می‌توانید به هر آنچه که می‌خواهید برسید.

میمون (بازیگوش)

شما فردی بازیگوش هستید که از خندیدن لذت می‌برد و دوست دارد دوستان و خانواده‌اش را در نزدیکی خودش داشته باشد. اگرچه شما مستقل بودن را دوست دارید، اما در این مورد نیز کاملاً انعطاف‌پذیر هستید. شما می‌توانید افکار واقعی خودتان را در مورد هر چیزی پنهان کنید، بنابراین دیگران نمی‌توانند درک کنند که شما واقعاً چه فکری می‌کنید و چه احساسی دارید.

فیل (روحیه قوی و فداکار)

شما روحیه قوی دارید و در عشق و مراقبت از دیگران فداکار هستید. حتی اگر مردم به شما توجه نکنند، شما بدون قید و شرط به آنها عشق می‌ورزید و از آنها مراقبت خواهید کرد. همیشه بهترین‌ها را برای دیگران می‌خواهید.

لاکپشت (باهوش و درونگرا)

شما فردی باهوش هستید، اما می‌توانید کاملاً درونگرا باشید. شما برای شارژ مجدد به زمانی برای تنها بودن نیاز دارید. شما نسبت به اطرافیانتان حساس‌تر هستید و براحتی می‌توانید احساس دیگران را درک کنید.

خرس (قوی و شجاع)

شما فردی قوی و شجاع هستید. مردم اغلب به شما وابسته می‌شوند، مخصوصاً در مواقع سختی. شما بسیار مهربان هستید و دوست دارید که از دیگران محافظت کنید .

زرافه (عملی و صبور)

شما فردی عمل‌گرا ، صبور و بسیار مستقل هستید. شما دوست ندارید خیلی درگیر جزئیات شوید و به جای آن یک دیدگاه «تصویر بزرگ» از زندگی دارید که شما را مثبت و ثابت نگه می‌دارد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید