وبلاگ خبری و فروشگاهی ساتاپلاس
0

فراخوانی مرسدس بنز کلاس S مدل ۲۰۲۱ به‌دلیل نقص فنی فرمان

بازدید 430

درحالی‌که مدت زیادی از عرضه مرسدس بنز کلاس S مدل ۲۰۲۱ به بازار نمی‌گذرد، این خودرو لوکس به‌دلیل نقص فنی در میل‌فرمان داخلی فراخوانده شده است.

ممکن است مرسدس بنز کلاس S «بهترین خودرو جهان» شناخته شود؛ اما باید بدانید هیچ خودرویی کامل نیست. دایملر ۷۳۰ میلیون یورو (۸۸۸ میلیون دلار) در تأسیسات کارخانه ۵۶ خود در سیندلفینگن آلمان سرمایه‌گذاری کرده تا بتواند آن را برای نسل W223 آماده کند. بااین‌حال، پرچم‌دار مرسدس بنز فقط چند ماه پس از ورود به خط‌تولید فراخوان شده است.

نمای سه چهارم مرسدس بنز کلاس اس مدل 2021 / 2021 Mercedes S-Class در ورودی پارکینگ

چگونه چنین اتفاقی رخ داده است؟ به‌گزارش موتوروان به‌نقل از بیزینس‌اینسایدر، میل‌فرمان‌های داخلی عامل ایجاد این مشکل هستند که در بدترین حالت به‌طور بالقوه به مشکلات جدی در هدایت خودرو منجر می‌شود. از مالکان خودرو مرسدس بنز کلاس S خواسته شده است که برای بررسی میل‌فرمان‌های داخلی و تعویض آن‌ها در‌صورت لزوم، به‌رایگان با یکی از نمایندگی‌های محلی خدمات پس از فروش مرسدس بنز تماس بگیرند و پس از نوبت‌گیری به آنجا مراجعه کنند.

سخن‌گوی این شرکت به بیزینس اینسایدر گفت که حداکثر ۱،۴۰۰ خودرو تحویل گرفته‌شده فراخوانده می‌شوند و در نامه برای اطلاع مالکان از خطر، واژه «بلافاصله» استفاده شده است تا آن‌ها به‌سرعت به نمایندگی‌های خدمات مرسدس مراجعه کنند. سخن‌گوی مرسدس بنز در این زمینه توضیح می‌دهد:

ممکن است خودروهای کلاس S مدل ۲۰۲۱ میل‌فرمان‌های داخلی در‌نظر‌گرفته‌شده برای این خودرو را نداشته نباشند. در‌این‌صورت، اتصال به شانه‌ی فرمان ممکن است به‌طور‌ دائمی در‌برابر فشار رانندگی مقاومت نکند.

طبق گفته‌ی مسئولان مرسدس بنز، این قطعه که یکی از تأمین‌کنندگان به کارخانه اصلی می‌فرستد، از قبل به‌عنوان واحدی کامل مونتاژ و سپس در کارخانه ۵۶ روی خودرو نصب می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد کل فرایند تولید حتی برای خودرو پرچم‌دار ساخته‌شده در کارخانه‌ای جدید با تکنولوژی پیشرفته دچار مشکل است؛ زیرا یکی از قطعات ساده در سیستم فرمان آن مشکل دارد. همین کارخانه خودرو شیک مرسدس بنز میباخ S کلاس را ساخته و اواخر امسال، مدل کاملا برقی EQS را نیز به آن اضافه خواهد کرد.

نمای کابین مرسدس بنز کلاس اس مدل 2021 / 2021 Mercedes S-Class

سایر نسخه‌های مرسدس بنز کلاس S در دست طراحی و تولید هستند؛ از‌جمله دو مدل AMG پلاگین هیبریدی که انتظار می‌رود S63e و S73e نامیده شوند. پیشرانه‌ی خورجینی ۱۲ سیلندر قرار است در نسل جدید نیز به زندگی ادامه دهد؛ اما نه در AMG S65؛ زیرا به‌طور انحصاری در نسخه جذاب میباخ ارائه می‌شود. نسخه‌ی نوسازی‌شده‌ی کلاس S سبک بدنه دودر خود را از دست داده است و به‌ترتیب مرسدس AMG GT کوپه و SL جدید را جایگزین S کلاس کوپه و S کلاس کانورتیبل می‌کند.

زومیت برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید