وبلاگ خبری و فروشگاهی ساتاپلاس
0

۱۰ اشتباه رایج هنگام خرید جاروبرقی و راه‌های اجتناب از آنها

بازدید 405

با وجود انواع مختلفی از جاروبرقی که در بازار موجود است، احتمالا در حین خرید جاروبرقی به‌راحتی گیج خواهید شد. در این مطلب از «درجه» در مورد اشتباهات رایج در هنگام خرید جاروبرقی و راه‌های اجتناب از آنها صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

– خرید جاروبرقی بدون ضمانت تعمیر یا سرویس

در هنگام خرید یکی از نکاتی که باید به آن دقت کنید، این است که آیا می‌توانید جاروبرقی جدید خود را از جایی که خریداری کرده‌اید، سرویس هم بکنید؟

دقت داشته باشید که جاروبرقی هم ممکن است به هر دلیلی خراب شود بنابراین حتما در هنگام خرید به این مساله دقت داشته باشید که از برندی خرید کنید که ضمانت تعمیر یا سرویس جاروبرقی را به عنوان بخشی از خدمات به شما ارائه دهد، در غیر این‌صورت اگر جاروبرقی‌تان مشکلی پیدا کند حتما دچار مشکل خواهید شد.

پس همیشه هنگام خرید جاروبرقی، از فروشنده در خصوص ضمانت تعمیر و سرویس این سوالات را بپرسید: «خدمات سرویس‌ و ضمانت رایگان جاروبرقی چه مدت طول می‌کشد؟ آیا خدمات ۲۴ ساعته دارد؟ چه مدت طول می‌کشد تا بعد از سرویس جاروبرقی را برگردانند؟».

۲- خرید جاروبرقی بدون امتحان کردن اولیه

آیا شما حاضرید خودرویی بخرید که رانندگی با آن را تست نکرده‌اید؟ هنگام خرید جاروبرقی هم دقیقا باید درست در همان زمان خرید، جاروبرقی مدنظرتان را روی فرشی شبیه به فرش خود امتحان کنید.

هنگام انتخاب جاروبرقی جدید باید حتما شخصی که در خانواده شما از آن بیشتر استفاده می‌کند را هم در کنار خود داشته باشید چون اگر بعد از خرید ویژگی خاصی که مد نظر او بوده در آن جاروبرقی وجود نداشته باشد کار جارو کشیدن را برای او سخت خواهد کرد. 

۳- خرید جاروبرقی که موهای حیوان خانگی و انسان را نمی‌گیرد

اشتباهات رایج در خرید جاروبرقی

یکی از اشتباهات رایج در خرید جارو برقی دقت نکردن به قدرت جمع کردن موی ریخته شده در خانه است. شاید باورتان نشود اما یکی از دلایل خراب شدن جاروبرقی‌ها، موهای حیوانات خانگی و انسان‌هاست. بله درست خواندید؛ موها ممکن است وارد بلبرینگ جاروبرقی شوند و باعث گرم شدن بیش از حد آنها و در نهایت ذوب شدن قسمت‌های پلاستیکی جاروبرقی شما شوند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید