وبلاگ خبری و فروشگاهی ساتاپلاس
0

کسب درآمد کلیکی؛ درآمد اینترنتی با کلیک درایران

بازدید 146

کسب درآمد کلیکی؛ درآمد اینترنتی با کلیک در ایران

کار در منزل کلیک پول؟ مگر می شود؟ کسب درآمد از تبلیغات کلیکی موضوع نسبتا جدیدی است که می خواهیم به آن بپردازیم تا با درآمد اینترنتی با کلیک بیشتر آشنا شوید. کسب درآمد کلیکی (Pay-To-Click) و به طور کلی کسب درآمد از طریق اینترنت، به سرعت در حال گسترش و پیشرفت است. به سبب تاثیرگذاری بالای فضای آنلاین، شرکت‌های تبلیغاتی همواره راه ‌های جدید و متنوعی را برای بازاریابی اینترنتی ابداع می‌کنند. در میان تنوع بسیار بالای ایده های کسب و کار اینترنتی، درآمد اینترنتی با کلیک در ایران به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های کسب درآمد آنلاین در کنار همکاری در فروش شناخته می‌شود.

در این روش شما می‌توانید بدون سرمایه اولیه و تنها با اینترنت و دسترسی به کامپیوتر و یا یک گوشی موبایل هوشمند در منزل کسب درآمد کنید. در ادامه این مطلب به توضیح مفاهیم اصلی در این حوزه مانند کسب درآمد کلیکی، تفاوت آن با روش PPC و معرفی برترین سایت‌های تبلیغات کلیکی می‌پردازیم. اگر علاقمند به کسب درآمد با گوشی هستید این مطلب می تواند شما را به خوبی در این مسیر راهنمایی ‌کند. در ادامه محدودیت‌های فعالیت در سایت های کلیکی برای ایرانی‌ها و همچنین نشانه های سایت های کلیکی معتبر خارجی را به شما خواهیم گفت.

کسب درآمد کلیکی چیست؟

کسب درآمد کلیکی (Paid-to-Click) یکی از روش‌های بازاریابی کسب درآمد دلاری و آنلاین است. اصولا از این مدل تبلیغاتی در جهت هدایت ترافیک به یک وبسایت و یا تبلیغ محصول استفاده می‌شود. در این روش، تبلیغات یک شرکت تولیدی و یا خدماتی در وبسایت های PTC به نمایش گذاشته می‌شوند.

این سایت‌ها به عنوان یک واسطه میان تبلیغ‌کننده و مصرف کننده قرار گرفته و کسب درآمد می‌کنند. شما نیز به عنوان نفر سوم، تنها با کلیک بر روی این تبلیغات، به سایت‌های PTC کمک کرده و به همین دلیل مبلغی دریافت می‌کنید.در ابتدای مسیر کسب درآمد اینترنتی با کلیک در ایران تنها بخشی از هزینه‌های ماهانه شما مانند هزینه‎‌های قبوض پوشش داده می‌شود، اما با گذشت زمان و پیشرفت در آن، درآمد قابل توجهی خواهید داشت.

همکاری در فروش یکی از شاخه‌های درآمد کلیکی یکی از راه‌های کسب درآمد آنلاین است. شما می ‌توانید با عضویت در چند سایت مربوط به تبلیغات کلیکی به ازای هر کلیک و مشاهده تبلیغات در سایت، درآمد نسبتا خوبی کسب کنید.

چطور از طریق کلیک کسب درآمد کنیم؟

درآمد کلیکی از سایر روش‌های آنلاین مانند کسب درآمد از یوتیوب و اینستاگرام بسیار آسان تر است. با این وجود برای موفقیت در آن لازم است به چند نکته ساده توجه کنید. برای مثال تبلیغات کلیکی موجود در سایت‌های PTC عموما به صورت متن، تصویر و یا ویدئو قرار گرفته‌اند. پس از کلیک بر روی هر تبلیغ، وارد یک صفحه لندینگ شده و تبلیغ مورد نظر به شما نمایش داده می‌شود.

توجه داشته‌باشید که لازم است تبلیغ را تا پایان مشاهده کنید، چرا که در پایان برخی از تبلیغات، سوالاتی در خصوص محصول تبلیغ شده از بیننده پرسیده می‌شود، و اگر به درستی آنها پاسخ ندهید مبلغ توافق شده به حساب شما پرداخت نخواهد شد.

با وجود این توضیحات اگر شما هم به روش «کسب درآمد کلیکی» کنجکاو شدید تنها کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. بهترین سایت تبلیغات کلیکی را شناسایی کنید
  2. در سایت ثبت نام کرده و سپس حساب کاربری ایجاد کنید
  3. تبلیغات موجود در سایت را تا پایان مشاهده کنید
  4. پس از مشاهده تبلیغ، از جانب سایت مبلغی به حساب کاربری شما واریز می‌شود
  5. پس از به حدنصاب رسیدن درآمد، شما می‌توانید از طرق مختلف پول خود را از سایت برداشت کنید

تفاوت روش کسب درآمد از طریق PTC و PPC:

تبلیغات کلیکی (Pay Per Click) یکی از روش‌های کسب درآمد از همکاری در فروش و همچنین یک روش محبوب کسب درآمد در خواب است. در این روش همکاران در فروش، لینک‌های افیلیتی را در فضای اینترنت منتشر کرده و با هر کلیکی که بر روی لینک‌ها انجام شود کسب درآمد می‌کنند. از این مدل تبلیغاتی عموما در جهت معرفی محصول و یا خدمات یک شرکت استفاده می‌شود.

اما همانطور که اشاره شد در روش کسب درآمد کلیکی PTC و یا Pay To Click با کلیک بر روی تبلیغات و مشاهده آنها مبلغی به شما پرداخت می‌شود.

 میزان درآمد حاصل از درآمد کلیکی

«درآمد اینترنتی با کلیک»، برخلاف سایر روش‌های آنلاین کسب درآمد در خانه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را به درآمد می‌رساند.

پس از مشاهده تبلیغ در یکی از این سایت‌ها، به سرعت مبلغی به شما پرداخت می‌شود اما لازم است بدانید که این مبلغ بسیار ناچیز است.

در بهترین حالت، با کلیک و مشاهده برخی از تبلیغات، مبلغ 1 دلار دریافت خواهید کرد. اما اگر این کار را به صورت مرتب و چندین مرتبه در روز انجام دهید به مرور زمان می توانید به کسب درآمد کلیکی مناسبی برسید.

 

آیا ایرانی ها می توانند  در سایت های کلیکی خارجی ثبت نام و فعالیت کنند؟

با وجود آنکه کسب درآمد از طریق سایت های کلیکی خارجی یکی از آسان ترین راه های کسب درآمد در کشورهای غربی است، در ایران اما محدودیت‌ها و سختی هایی این نوع از کسب درآمد دارد که در ادامه محدودیت‌های فعالیت در این سایت‌ها برای ایرانی‌ها را خواهیم گفت. گاهی سایت کلیکی خارجی از فرد می خواهد که مشخصات فردی خود را از جمله کشور محل سکونت را مشخص کند. در این مرحله مشکلی که وجود دارد این است که نام کشور ایران در بین سایر اسامی کشورها موجود نیست در نتیجه با ثبت کشور دیگری می توانید ثبت نام خود را تکمیل کنید.

پس در این مرحله دقت کنید که بعضی سایت ها نام کشور ایران را در لیست خود آورده اند بنابراین می توانید به راحتی در این سایت ها ثبت نام کنید. اما در خصوص سایت هایی که نام ایران در لیست کشورهای مورد تأییدشان قرار ندارد این را بدانید که باید کشوری به ‌جز ایران را انتخاب کنید و آی پی کشور دیگری استفاده شود تا ثبت نام شما انجام شود.

پس در پاسخ به سؤال مطرح شده باید بگوییم که شهروندان ایرانی می توانند در سایت های کلیکی خارجی ثبت نام و فعالیت کنند اما باید حواسشان به محدودیت های ایران باشد. همچنین در صورت فعالیت در سایت های کلیکی خارجی نگران نقد کردن درآمد دلاری حاصله نباشید چرا که 90% سایت های کلیکی خارجی پول شما را به حساب پی پال شما منتقل می کنند و به این ترتیب می توانید بدون هیچ مشکلی پول خود را نقد کنید.

میزان درآمد دلاری از سایت های کلیکی چقدر هست؟

درآمدی که از طریق سایت کلیکی خارجی به دست می آید مبلغ چشم گیری نیست بنابراین اگر به دنبال مبالغ بالا هستید این نوع از کسب درآمد را به شما پیشنهاد نمی کنیم. بهترین کار این است که بر روی درآمد از طریق سایت های کلیکی خارجی به تنهایی حساب باز نکنید بلکه این نوع از کسب درآمد را در کنار شغل اصلی خود تجربه کنید.

به کسب درآمد از طریق سایت های کلیکی خارجی به چشم تفریح و اوقات فراغت نگاه کنید. در این صورت می توانید در ازا گذراندن اوقات فراغت مبلغی نیز به دلار کسب کنید.

از کجا بفهمیم یک سایت کلیکی معتبر است یا خیر؟

راه هایی برای تشخیص سایت های معتبر و کاهبردار وجود دارد که عبارت اند از:

  • در انتخاب سایت کلیکی، سعی کنید سایتی را انتخاب کنید که قدمت بیشتری دارد.
  • حتماً قبل از پر کردن فرم ثبت نام، نظرات با کامنت های کاربران را بخوانید تا با چالش ها و نکات مثبت سایت بیشتر آشنا شوید.
  • سایت کلیکی ای معتبر است که پشتیبانی قوی داشته باشد و پاسخگوی تمامی سؤالات شما باشد.
  • مبلغ پرداختی سایت کلیکی معتبر معمولاً کم است؛ بنابراین اگر سایتی وعده مبالغ بالا به شما داد بدانید که احتمال این که کلاهبردار باشد وجود دارد.

در آخر بدانید که زود اعتماد نکنید و قبل از ثبت نام خوب درمورد سایت تحقیق کنید زیرا تعداد سایت های کلاهبردار زیاد شده است و این سایت ها در ازا فعالیت شما پولی به شما پرداخت نخواهند کرد.

نشانه های سایت های کلیکی معتبر خارجی چیست؟

نشانه های سایت های کلیکی معتبر خارجی شامل موارد زیر می شود:

  • سایت معتبر کلیکی خارجی باید سابقه و رنک خوبی در مانیتورینگ های قبلی داشته باشد.
  • باید سایت معتبر فعالیت چند ساله در این زمینه داشته باشد.
  • یک سایت کلیکی معتبر باید امکان مشاهده پرداختی ها را به کاربر خود بدهد و در پرداخت خود استمرار داشته باشد.
  • سایتی معتبر است که انجمن های فعال، فروم و تالارهای گفتمان فعال داشته باشد.
  • سابقه خوب یک سایت کلیکی بسیار مهم است. به این معنا که نظرات کاربران آن مثبت بوده باشد.
  • سایت با اعتبار وعده مبالغ بالا را به کاربرانش نمی دهد و واقعیت را می گوید.

روش‌ های کسب درآمد کلیکی از سایت‌ های تبلیغات کلیکی

  1. همانطور که پیش از این اشاره کردیم در پایان برخی از تبلیغات سوالاتی از بیننده پرسیده می‌شود. شرکت‌های تبلیغ کننده با طراحی این سوالات قصد دارند تنها زمانی پرداخت انجام دهند که فرد حقیقتا به تبلیغ توجه کرده باشد. قسمت جذاب این گونه تبلیغات این است که سایت‌های تبلیغات کلیکی علاوه بر پرداخت بابت مشاهده تبلیغ به ازای پاسخ به هر سوال نیز مبلغ جداگانه‌ای به شما پرداخت خواهند کرد. بنابراین با افزایش سوالات، درآمد کلیکی شما نیز افزایش می یابد.
  2. معمولا همه ما به تبلیغات کوتاه در تلویزیون عادت داریم، اما این موضوع در سایت‌های تبلیغات کلیکی کمی متفاوت است. امروزه تبلیغ کنندگان برای انتقال اطلاعات بیشتر در خصوص برند و مزایای محصولات خود، به ساخت ویدئوهای تبلیغاتی طولانی روی آورده‌اند. هر چه تبیلغات طولانی‌تر باشند مبلغ پرداختی سایت‌ها نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین اگر به دنبال درآمد کلیکی بیشتر هستید لازم است بر روی تبلیغات طولانی‎‌تر کلیک کنید.
  3. علاوه بر کسب درآمد کلیکی، برخی از سایت‌های تبلیغات کلیکی، روش‌های دیگر کسب درآمد را نیز ارائه می‌دهند. بسیاری از سایت‌هایی که در ادامه مطلب به آنها اشاره می‌کنم در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. برای افزایش درآمد اینترنتی خود، تنها کافی است افراد دیگری را به این سایت‌ها دعوت کرده و یا در نظرسنجی‌های موجود در سایت شرکت کنید.

از سایت‌های کلاهبردار تبلیغات کلیکی دوری کنید

پیش از شروع فعالیت کسب درآمد اینترنتی با کلیک، بهتر است ابتدا وضعیت تبلیغات کلیکی ایرانی و سایت‌های کلیکی جهانی را به خوبی بررسی کنید.

متاسفانه تعدادی از سایت‌ها با وجود ادعای اولیه مبنی بر پرداخت به ازای هر کلیک، هرگز پولی به شما نخواهند داد.

برخی دیگر از سایت‌ها نیز در ابتدا قابل اعتماد هستند اما با گذشت زمان و به صورت ناگهانی تغییر کرده و شروع به کلاهبرداری می‌کنند. با مشاهده آخرین بازخوردهای موجود در اینترنت می‌توان به وضعیت این سایت‌ها پی برد.

معرفی بهترین سایت های خارجی و ایرانی

بهترین سایت های خارجی برای PTC

ما تعدادی از سایت‎‌های قانونی و قابل اعتماد موجود در حوزه تبلیغات کلیکی را در یک لیست قرار داده‌ایم. بهتر است برای درک کامل موضوع با ورود به یکی از سایت‌های زیر، درآمد کلیکی خود را آغاز کنید.

1. Neobux

Neobux قطعا یکی از بهترین سایت‌های کسب درآمد اینترنتی به روش کلیکی بشمار می‌آید. میزان درآمد در این سایت به نوع ثبت نام شما و همچنین نوع تبلیغاتی که بر روی آنها کلیک می‌کنید بستگی دارد. در این سایت هیچ گونه محدودیتی در تعداد کلیک‌های روزانه و یا میزان درآمد ماهانه وجود ندارد.

ویژگی ها:

  1. برای هر کلیک 0.001 دلار دریافت خواهید کرد
  2. دسترسی روزانه به تبلیغات متنوع
  3. امکان به روز رسانی حساب کاربری به منظور کسب درآمد بیشتر
  4. حداقل میزان برداشت از حساب 5 دلار است
  5. پرداخت از طریق Neteller و یا Skrill انجام می‌شود

2. GPTplanet

درآمد کلیکی شما با عضویت در این سایت به میزان 0.01 دلار به ازای هر کلیک خواهد بود. علاوه بر کسب درآمد کلیکی، با شرکت در نظرسنجی‌ها و پرکردن فرم‌های آنلاین مبلغی به شما پرداخت می‌شود. این پلتفرم یک برنامه افیلیتی ارائه می‌دهد که توسط آن می‌توانید افراد دیگر را به سایت ارجاع داده و با توجه به سطح فعالیت آنها مبلغی دریافت کنید.

3. Get-Paid

سایت get paid

Get-Paid یکی از بهترین گزینه‌های کسب درآمد کلیکی در میان سایر سایت‌های تبلیغات کلیکی است. این سایت از سال 2005 فعالیت خود را آغاز کرده است. در این سایت روش‌های دیگر کسب درآمد مانند پرکردن فرم‌های آنلاین، شرکت در نظرسنجی‌های اینترنتی و… نیز وجود دارند.

ویژگی ها:

  1. کسب درآمد از 0.001 تا 0.03 دلار
  2. رابط کاربری بسیار شفاف و مشخص
  3. پرداخت‌ها از طریق Paypal، بیت کوین و یا با خرید مستقیم از آمازون انجام می‌شوند
  4. محدودیتی در ارجاع افراد به سایت وجود ندارد
  5. به ازای هر فعالیت انجام شده توسط اشخاص ارجاع شده حق کمیسیون 20 تا 30 درصدی دریافت خواهید کرد

4. ScarletClicks

یکی دیگر از بهترین سایت‌ های کسب درآمد از تبلیغات کلیکی است. شما می‌توانید با کلیک بر روی تبلیغات، پرکردن نظرسنجی‌ها و ارجاع افراد جدید به سایت کسب درآمد کنید.

ویژگی ها

  1. کسب 0.01 دلار به ازای هر کلیک
  2. حداقل میزان برداشت از حساب 2 دلار است
  3. امکان برداشت از حساب به طرق گوناکونی همچون Skrill، Neteller، Solidtrustpay، Payeer و Bitcoin
  4. امکان مشاهده مدارک پرداخت‌های انجام شده در سایت وجود دارد

5. ySense

سایت ysense

اگر به دنبال یک سایت جهانی دیگر برای کسب درآمد آنلاین هستید این سایت یکی دیگر از بهترین گزینه‌های کسب درآمد کلیکی است. علاوه بر این، ySense به کاربرانی که خدمات و محصولات خاصی را استفاده می‌کنند مبلغی پرداخت می‌کند. روش‌های دیگر کسب درآمد از طریق این سایت عبارتند از: 1) دانلود نرم‌افزار 2) تماشای فیلم 3) عضویت در وبسایت‌ها 4) شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین

ویژگی ها

  1. کسب 0.02 دلار به ازای هر فعالیت
  2. محدودیتی در تعداد فعالیت‌های شما وجود ندارد
  3. یکی از قدیمی ترین سایت‌های تبلیغات کلیکی است
  4. این سایت بیش از 23 میلیون عضو دارد
  5. یکی از قابل اعتمادترین سایت‌ها در این زمینه است
  6. دریافت حق کمیسیون 20 درصدی به ازای هر فعالیت شخص ارجاع شده توسط شما
  7. حداقل میزان برداشت از حساب 10 دلار است
  8. پرداخت از طریق روش‌هایی مانند Payoneer، Paytoo، Tango Card و… انجام می‌شود

6. Bux Inc

سایت bux inc

Bux Inc یکی دیگر از سایت‌های قانونی و قابل اعتماد است. این سایت 100 هزار عضو دارد و تا کنون 1.5 میلیون دلار به اعضای خود پرداخت انجام داده است.

ویژگی‌ها

  1. این سایت برای هر فعالیتی که مربوط به کلیک و تبلیغات باشد به کاربر به صورت اختصاصی مبلغی پرداخت می‌کند
  2. یکی از روش‌های کسب درآمد کلیکی در این سایت گشت و گذار 30 ثانیه‌ای در صفحات تبلیغاتی است

7. PrizeRebel

سایت prize rebel

یکی دیگر از سایت‌های کسب درآمد کلیکی PrizeRebel است. علاوه بر تبلیغات کلیکی، با تکمیل چند فعالیت کوچک مانند شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین و یا شرکت در رقابت‌های مختلف، در این سایت کسب درآمد کنید.

ویژگی‌ها:

  1. این سایت در سال 2007 تاسیس شده است
  2. شباهت‌هایی به سایت ySense دارد
  3. این سایت به طور گسترده‌ای در میان کاربران استفاده می‌شود

8. Familyclix

سایت familyclix

FamilyClix یکی دیگر از سایت‌های درآمد اینترنتی با کلیک است. همانطور که از نامش مشخص است این سایت از یک قالب خانوادگی برخوردار است.

ویژگی‌ها:

  1. رابط کاربری بسیار شفاف سایت
  2. برای جلوگیری از غیرفعالسازی حساب کاربری لازم است روزانه حداقل بر روی 4 تبلیغ کلیک کنید
  3. پرداخت از طریق روش‌هایی مانند Payeer، Payza، PerfectMoney وBitcoin انجام می‌شود
  4. پرداخت پس از 48 ساعت انجام می‌شود
  5. حداقل میزان برداشت از حساب 3 دلار است
  6. امکان مشاهده مدارک پرداخت‌های انجام شده در سایت وجود دارد

9. Atlixclick

این سایت یکی از جدیدترین سایت‌های کسب درآمد کلیکی است. علاوه بر تبلیغات کلیکی در این سایت روش‌های درآمدزایی دیگری مانند شرکت در نظرسنجی‌ها نیز وجود دارد.

ویژگی‌ها:

  1. کسب درآمد تا میزان 0.04 دلار به ازای هر کلیک
  2. حق کمیسیون 100% به ازای فعالیت افراد ارجاع شده توسط شما
  3. پرداخت از طریق Payeer، advcash وPerfectMoney

10. Ojooo Wad

از بهترین ویژگی‌های این سایت حداقل میزان برداشت و همچنین روش‌های پرداخت متنوع است. این سایت به ازای هر شخصی که ارجاع می‌دهید به میزان 50% به شما حق کمیسیون پرداخت خواهد کرد.

ویژگی‌ها:

  1. مبلغ پرداختی برای هر کلیک از 0.001 دلار تا 0.035 دلار متفاوت است
  2. هیچ محدودیتی در تعداد افرادی که به سایت ارجاع می‌دهید وجود ندارد
  3. از مهم ترین ویژگی‌های آن تعداد بسیار بالای تبلغات است
  4. وجود رابط کاربری بسیار شفاف

11. BTCclicks

نحوه پرداخت در درآمد کلیکی در BTCclicks متفاوت است. اگر تمایل به سرمایه گذاری در بیت کوین در کنار کسب درآمد کلیکی دارید این سایت یکی از بهترین گزینه‌ها است. با ارجاع هر شخص جدیدی به سایت به میزان 80% کمیسیون دریافت خواهید کرد

ویژگی‌ها:

  1. حداقل میزان برداشت از حساب mBTC 0.10 است
  2. مبلغ پرداختی برای هر کلیک mBTC 0.00026 است
  3. برای هر کلیک انجام شده توسط شخص ارجاع شده توسط شما مبلغ mBTC 0.00021 دریافت خواهید کرد
  4. با عضویت ویژه در این سایت تبلیغات بیشتر و بهتری به شما نمایش داده می‌شوند.
  5. امکان ارجاع تعداد نامحدودی از افراد مختلف به سایت توسط شما وجود دارد

12. Makeculous

این سایت یکی از خاص ترین سایت‌های تبلیغات کلیکی برای کسب درآمد قابل توجه در این مسیر است. همانند سایر وبسایت‌ها که در آنها تبلغات نامحدود در کنار فعالیت‌های دیگر وجود دارد، در این سایت شما برای کسب درآمد از تبلیغات PTC از فعالیت‌های جزئی دیگری نیز بهره می‌برید.

ویژگی‌ها

  1. شما می‌توانید بر روی تعداد بسیار زیادی از تبلیغات کلیک کنید
  2. برای هر کلیک از مبلغ 0.0001 تا 0.03 دلار به شما پرداخت می‌شود
  3. پرداخت از طریق Paypal و بیت کوین انجام می‌شود
  4. امکان ارجاع مستقیم افراد به سایت توسط شما به تعداد نامحدود وجود دارد

13. Innocurrent

اگر از سایت‌های دیگر کسب درآمد کلیکی خسته شده‌اید سایت Innocurrent روش و سبک منحصر به فرد خود را در کنار ویژگی‌های دیگر سایت‌های تبلیغات کلیکی دارد که عبارتند از:

ویژگی‌ها:

  1. انواع مختلفی از تبلیغات با سطح درآمدی متفاوت در این سایت موجود است
  2. برای هر کلیک از مبلغ 0.001 تا 0.03 دلار دریافت خواهید کرد
  3. در صورت اضافه شدن هر فعالیت جدید، از سایت به شما پیامی داده می‌شود

14. Offernation

درآمد کلیکی، از طریق سایت Offernation یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد آنلاین است. این سایت برای اثبات پرداخت به کاربران خود یک صفحه وب اختصاصی دارد. در این سایت نیز مانند بسیاری از موارد ذکر شده علاوه بر امکان کسب درآمد از طریق کلیک، روش‌های دیگری مانند پرکردن فرم و… نیز در دسترس است.

چند سایت ایرانی برای درآمد کلیکی

چند سایت معتبر فعال در حوزه تبلیغات کلیکی در ایران عبارتند از:

  1. Seocial.net
  2. Poulik.com
  3. Iranclix.ir
  4. Kodaa.ir
  5. Clickar.ir

نتیجه گیری

کسب درآمد کلیکی، در کنار سایر روش‌ های کسب درآمد حرفه‌ای از اینترنت فرصت مناسبی برای ورود به بازار بزرگ کسب و کار اینترنتی است. پس بهتر است همین حالا از میان سایت‌های پرداخت PTC نام برده شده چند مورد را انتخاب کرده و پس از انجام تحقیقات بیشتر در مورد آنها شما هم “درآمد اینترنتی با کلیک” را شروع کنید.

سوالات متداول

آیا درآمد اینترنتی با کلیک، واقعی و قانونی است؟

بله. سایت‌های تبلیغات کلیکی 100% واقعی هستند. این سایت‌ها به عنوان یک روش قانونی کسب درآمد شناخته می‌شوند

چه میزان زمان برای موفقیت در کسب درآمد کلیکی نیاز است؟

با عضویت در سایت‌های کسب درآمد کلیکی و به محض شروع فعالیت کسب درآمد شما نیز آغاز میشود. اما برای موفقیت در این مسیر نیازمند شناسایی تبلیغات مناسب و همچنین ارجاع مستقیم افراد هستید. با هر فعالیت کوچکی که این افراد انجام دهند سایت‌ها به شما به عنوان ارجاع دهنده آنها، کمیسیون (با درصدهای مختلف) پرداخت می‌کند.

روش‌های پرداخت سایت‌های تبلیغات کلیکی به چه صورت است؟

سایت‌های مختلف روش‌های پرداختی متفاوتی دارند. بعضی از سایت‌ها تنها در کشور آمریکا امکان پرداخت دارند بنابراین در هنگام عضویت به روش‌های پرداخت توجه کنید. سایت‌های ذکر شده در بالا با روش‌های بین‌المللی مانند Paypal پرداخت انجام می‌دهند.

با عضویت در سایت‌های کسب درآمد کلیکی چه میزان درآمد کسب می‌کنم؟

میزان درآمد شما به میزان فعالیت شما در این زمینه رابطه مستقیم دارد. معمولا سایت‌ها به ازای هر کلیک مبلغی حدود 1 تا 2 سنت پرداخت می‌کنند. علاوه بر این انتخاب تبلیغات مناسب شما را در کسب درآمد کلیکی بهتر کمک می‌کند. در بالا به روش‌های انتخاب تبلیغات مناسب اشاره شده است.  

تفاوت روش PPC و PTC برای کسب درآمد چیست؟ 

تبلیغات کلیکی (Pay Per Click) یکی از روش‌های کسب درآمد از همکاری در فروش است. در این روش همکاران فروش، لینک‌های افیلیتی را در فضای آنلاین به اشتراک می گذارند و با هر کلیکی که بر روی آن ها انجام شود، درآمد کسب می کنند.
اما در روش کسب درآمد کلیکی PTC و یا Pay To Click با کلیک بر روی تبلیغات و مشاهده آنها درآمد کسب می کنید.

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید