مراکز دریافت خسارت
- دریافت خسارت درمان:
بیمهشدگان سازمانهای طرف قرارداد میتوانند اسکن مدارک خود را از طریق اپلیکیشن “بنو”، بارگزاری کنند و در اولین فرصت ممکن، اصل مدارک خود را به نزدیکترین شعبه محل سکونت یا نماینده حاضر در محل شرکت تحویل دهند.
- دریافت خسارت اتومبیل:
دارندگان بیمهنامههای ثالث و بدنه بیمه تجارتنو با نصب اپ “بنو” میتوانند با انتخاب بیمهنامه مورد نظر و انتخاب گزینه تصادف کردم، خسارت خود را اعلام نمایند. پس از ثبت، در کوتاهترین و بهترین زمان ممکن، برای هماهنگی ارزیابی خسارت با ایشان تماس گرفته میشود.
در صورتی که به هر دلیل امکان نصب اپلیکیشن “بنو”، وجود نداشته باشد، با ارتباط به مرکز تماس بیمه تجارتنو “02196990” میتوانند نسبت به اعلام خسارت اقدام نمایند. بعد از این مرحله، در اولین فرصت هماهنگیهای لازم جهت ارزیابی با ایشان انجام خواهد شد و کارشناسان ارزیاب سیار به محل برای ارزیابی خسارت مراجعه خواهند کرد.
- دریافت خسارت آتش سوزی:
دارندگان بیمهنامه آتشسوزی در صورت وقوع حادثه، میتوانند به شعب بیمه تجارتنو در سراسر کشور مراجعه و نسبت به اعلام خسارت اقدام نمایند.
- دریافت خسارت بیمهنامههای مسئولیت:
دارندگان بیمهنامه مسئولیت با مراجعه به واحد صدوری که بیمهنامه خود را نزد ایشان صادر کردهاند (نماینده، کارگزار، شعبه، ستاد) میتوانند نسبت به اعلام خسارت اقدام نمایند.
- دریافت خسارت بیمهنامه مسئولیت شرکت گاز:
در صورتی که ساکنین واحدهای مسکونی در سراسر کشور به علت مشکلات مربوط به شرکت گاز، دچار حادثه شوند، میتوانند با مراجعه به شرکت گاز محل سکونت خود، نسبت به اعلام خسارت اقدام نمایند.
درتمامی مراحل گفته شده برای ثبت خسارت، مدارک لازم جهت تکمیل پرونده و پیگیری خسارت از زیاندیده دریافت خواهد شد.
نظرات کاربران