این روزها بیشترین مشکلی که از سوی دوستان در خصوص کد دو عاملی گوگل از من پرسیده میشود در مورد صرافی HOTBIT است. سوالاتی از این قبیل که: “من از کد دو عاملی بکاپ نگرفتهام چه باید کرد؟ موبایل من ریست شده نمیتوانم در هات بیت لاگین کنم! چگونه با پشتیبانی ارتباط برقرار کنم؟ چه مدارکی برای ورود به صرافی نیاز است؟” در این مقاله قصد دارم در مورد جزئیات این موضوع با شما صحبت کنم. پس با من همراه باشید.
چگونگی ارتباط با پشتیبانی HOTBIT
وارد سایت www.hotbit.io شوید. در پایین صفحه روی گزینه Submit Your Problem در بخش Contact Us کلیک کنید.
سپس طبق تصویر زیر اطلاعات درخواستی را تکمیل نمایید.
درخواست شما توسط پشتیبانی بررسی میشود و پاسخ صرافی برای شما ارسال میگردد:
“Hi there,
Have you backed up your Hotbit Google Verification Key?
If you haven’t backed up your Hotbit Google Verification Key and you lost your phone or you can’t login due to other issues, you would have to reset your Hotbit Google Authenticator.
According to the rules and regulations regarding the reset of Google ۲-Step Authenticator on Hotbit, you are required to send the following information to support@hotbit.io by email with the email address you entered during your Hotbit registration process.
Due to there are large amount of data to be verified, we will give you a feedback within ۷۲ hours by support@hotbit.io ”
“سلام
آیا شما از کد دو عاملی هات بیت بکاپ گرفتهاید و موبایل خود را گم کردهاید؟ یا به دلیل مشکلات دیگری نمیتوانید به صرافی لاگین کنید؟ در این وضعیت شما مجبورید کد دو عاملی هات بیت را ریست کنید.
طبق قوانین و مقررات کد دو عاملی در هات بیت، نیاز است اطلاعات زیر را به ایمیل support@hotbit.io ارسال نمایید. لازم است اطلاعات را با همان ایمیلی که در صرافی ثبتنام نمودهاید ارسال کنید.
با توجه به حجم بالای درخواستها، ما نهایتا ظرف ۷۲ ساعت به درخواست شما پاسخ خواهیم داد.”
مدارک مورد نیاز جهت رفع مشکل کد دو عاملی
۱. the email address and telephone number you used for registration. If you have registered with phone number, please provide us with the phone number you used for registration(plus your country code)
۱. ایمیل و شماره موبایلی که با آن در صرافی ثبتنام کردهاید را وارد نمایید. اگر با شماره موبایل ثبتنام نمودهاید حتما کد کشور را نیز وارد نمایید.
توجه: تا حد امکان از اعلام شماره موبایل خودداری نمایید. جهت اطمینان بهتر است این صرافی متوجه هویت ایرانی شما نشود.
۲. The screenshots of your detailed records of deposits and withdrawals of your registered account which made at least seven days ago.
۲.۱ If you deposit assets from a platform such as Binance, myetherwallet or a personal wallet to your Hotbit account, please login your Binance or myetherwallet account and send us the screenshot of the withdrawal details in your withdrawal history in that platform.
۲.۲ If you withdraw assets from Hotbit to a platform such as Binance or myetherwallet, please login your Binance or myetherwallet account and send us the screenshots of your deposit details in your deposit deposit history in that platform.
۲. اسکرینشات واریز و برداشت به حساب خود را تهیه نمایید.
۲.۱ اگر از یک صرافی دیگر مثل بایننس، کیف پول myetherwallet یا کیف پول شخصی خود به صرافی هات بیت انتقال ارز دیجیتال انجام دادهاید، از جزئیات برداشت از قسمت Withdrawal History اسکرینشات بگیرید.
۲.۲ اگر شما از صرافی هات بیت به پلتفرم دیگری مثل بایننس یا کیف پول شخصی خود ارز دیجیتال ارسال کردهاید، از جزئیات واریز از قسمت Deposit History اسکرینشات بگیرید.
نکات مهم در خصوص تهیه اسکرین شات واریز به هات بیت
حتما باید TXid و Address مقصد در اسکرینشات قابل رویت باشد. در ادامه دو نمونه اسکرینشات را مشاهده میکنید. اگر در سابقه hash نوشته شده بود نگران نباشید Hash همان Txid است و کافیست در متن ایمیل ارسالی بنویسید: The hash is Txid
پیشنهاد میکنم حتما در متن ایمیل نام و سایت صرافی مبدا را هم قید نمایید.
نمونه سابقه تراکنش ارسال از صرافی مبدا به هات بیت
شما باید وارد پنل صرافی خود شوید و از بخش تاریخچه برداشتها اسکرینشات بگیرید. دقت کنید که آدرس مقصد حتما همان آدرسی باشد که به صرافی هاتبیت مرتبط است. اگر تاریخچه را پیدا نکردید به پشتیبانی صرافی مبدا پیام دهید و از آنها راهنمایی بگیرید که چگونه میتوانید سابقه انتقالهای خود را داشته باشید. در نظر داشته باشید که لینک تراکنش روی tronscan به تنهایی کافی نیست و مورد قبول صرافی هاتبیت نیست.
نمونه سابقه تراکنش ارسال از کیف پول به هات بیت
۳. the records of trading history in your account (please describe it in general).
۳- به صورت کلی در مورد معاملاتی که در حساب کاربری خود انجام دادهاید توضیح دهید.
۴. Please provide these photos:۱. a photograph of selfie with ID or passport and a piece of paper. On the paper, you need to note with words for “Hotbit”, “Today’s Date”, “For resetting security questions” and “Signature”. Please ensure your face clearly visible and ID clearly visible. ۲. Front and back of your ID or passport. (Please ensure all the details are clearly visible)
“Hotbit” – تاریخ امروز – “For resetting security questions” – امضا
لطفا مطمئن شوید که تصویر صورت شما و پاسپورت واضح باشد.
۲) عکس از کارت شناسایی یا پاسپورت تهیه نمایید. (مطمئن شوید که همه جزئیات واضح و شفاف باشد.)
توجه: برای ایرانیهای مقیم ایران فقط پاسپورت قابل قبول است.
۵. Please tell why do you want to get your Hotbit account back? Do you want to return to cryptocurrency or does Hotbit have any coins that attracts you back to trading? Or is it something else?
لطفا به ما بگویید چرا میخواهید حساب کاربری خود را بازگردانید؟ شما میخواهید دارایی دیجیتال خود را بازگردانید یا صرافی هات بیت ارزی دارد که برای معامله برای شما جذاب است؟ یا دلیل دیگری وجود دارد؟
۶. Due to resetting Google Authenticator is a extremely high risk control operation, so make sure to provide all the above information according to our requirements. After resetting, all the functions of your account will be unavailable within ۷ working days.
۶. از آنجائیکه ریست کردن کد دو عاملی گوگل عملیات پر ریسکی است اطمینان حاصل نمایید که کل اطلاعات درخواستی را آماده کردهاید. بعد از ریست شدن کد دو عاملی گوگل، حساب شما تا ۷ روز کاری در دسترس نخواهد بود.
Notice: the title of your email should be “for resetting google authenticator” what’s more, anyone who asks for assets to unlock your account in advance during the seven days is a scammer, please be careful !
For the security of your assets, please support us in completing this process. We will solve the problem for you as soon as we receive your information.
توجه: عنوان ایمیل خود را باید عبارت “for resetting google authenticator” قرار دهید. هر کسی که ظرف مدت این ۷ روز سعی کند به حساب شما دسترسی پیدا کند یک کلاهبردار است، لطفا مراقب باشید!
برای امنیت دارایی خودتان، لطفا ما را با کامل کردن این فرآیند حمایت کنید. ما مشکل شما را در اولین فرصت پس از دریافت اطلاعات شما رفع خواهیم نمود.
یک نمونه متن ایمیل جهت مکاتبه با پشتیبانی هات بیت
جهت ارسال ایمیل به پشتیبانی صرافی میتوانید از نمونه زیر کمک بگیرید فقط کافیست نام صرافی مبدا و سایت یا نام کیف پول را که از آن به حساب هات بیت ارز دیجیتال ارسال نمودهاید در متن ایمیل زیر تکمیل کنید و ایمیل را به همراه مدارک درخواستی ارسال نمایید.
Subject(عنوان ایمیل): For resetting google authenticator
Body(متن ایمیل):
“Hi Dear,
I attached my passport documents and screenshots of Crypto transfer from نام صرافی یا کیف پول.
(https:// آدرس صرافی مبدا)
Notice: The hash is TXid.
I’m waiting for your response.
Thanks”
رفع مشکل دسترسی به صرافی
در صورتیکه اطلاعات درخواستی را طبق راهنما به صرافی ارسال کرده باشید. یک ایمیل به شرح زیر برای شما ارسال خواهد شد.
Dear Hotbit user,
Google Authenticator has already been reset.
You can login your Hotbit account after ۷ working days and rebind your account with your Google Authenticator.
Attention: Please backup your private key.
Hope you enjoy trading on Hotbit!
“کاربر گرامی هات بیت
کد دو عاملی گوگل در حال حاضر ریست شده است.
شما میتوانید پس از هفت روز کاری به اکانت خود لاگین نموده و مجدد کد دو عاملی را فعالسازی نمایید.
توجه: لطفا از کد خصوصی بکاپ تهیه نمایید.
امیدواریم که از معامله در هات بیت لذت ببرید!”
بیصبرانه منتظر شنیدن نظرات و سوالات شما هستیم. برای ما کامنت بگذارید.
موفق و پر سود باشید.
اگر قصد خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال در ایران را دارید حتما به صرافی زیر سر بزنید:
نظرات کاربران